Alimente care iti dau energie si slabesti, Recomandari pentru tine si casa ta


10 schimbari de alimentatie care te ajuta sa slabesti rapid

Cele 15 alimente care-ţi dau energie Cele 15 alimente care-ţi dau energie De Ioana Maroşan Dimineţile pot să fie foarte obositoare dacă nu ai dormit bine din cauza căldurii sau dacă nu mănânci alimente hrănitoare care să-ţi dea energie.

Ţine cont de aceste 15 trucuri de alimentaţie!

dieta usoara si rapida

Dacă ai probleme cu trezitul de dimineaţă şi mereu simţi că nu ai deloc energie, trebuie să ai mai multă grijă la ceea ce mănânci în timpul zilei şi, în special, la micul dejun. Iată cele 15 trucuri de alimentaţie care-ţi dau energie şi de care trebuie să ţii cont în timpul zilei.

Odata cu kilogramele pe care le dam jos, motivatia noastre creste, iar acest lucru ajuta la mentinerea unei enrgii ridicate.

Ce să mănânci dimineaţa Terci de ovăz Este foarte săţios şi s-a demonstrat că te protejează de diabetul zaharat de tip 2. În plus, terciul de ovăz are un conţinut ridicat de fibre care reglează digestia şi o mulţime de vitamine, fiind recunoscut şi pentru efectul protector pe care-l are asupra sistemului cardiovascular, scăzând colesterolul rău.

2. Alge marine

Ouă Sunt considerate o sursă de proteine completă, iar consumate la micul dejun pot să te împiedice să faci excese alimentare în timpul zilei, deoarece conferă saţietate de lungă durată. Pâine Nu este bine să consumi multă pâine albă, însă o poţi înlocui cu cea de secară.

Acest sortiment de pâine este foarte hrănitor şi săţios, ajutând la reglarea nivelului de zahăr din corp. Cartofi Este de preferat să-i consumi la micul dejun, deoarece au multe calorii.

  1. Top 10 alimente care îți dau energie
  2. Nici nu-i de mirare, avand in vedere ca in fiecare zi apare o noua dieta-minune care ar putea fi solutia pentru dat jos grasimea incapatanata de pe abdomen.
  3. 10 schimbari de alimentatie care te ajuta sa slabesti rapid - Andreea Raicu

Însă, cartofii sunt hrănitori şi au un conţinut mare de vitamina C, B6, iar în coaja lor găsim mult potasiu care este esenţial pentru sănătatea inimii. Consumă-i copţi sau fierţi, evitând prăjirea lor.

Top 10 alimente care îți dau energie

Desert Este de preferat să consumi desert la micul dejun, deoarece corpul tău va arde o bună parte din calorii şi vei avea mai multă energie.

Evită să consumi dulciuri seara, deoarece favorizezi depunerea grăsimilor în zona abdominală. Leguminoase Năutul, mazărea, lintea şi fasolea boabe au un conţinut ridicat de acid folic, fier, potasiu şi magneziu.

Iulia Mirică Ce să mănânci ca să ai energie? Oboseala ne afectează fizic și emoțional și face ravagii asupra sistemului imunitar, făcându-ne mai sensibili la boli, depresie, precum și la boli cronice precum cele de inimă. Din fericire, nutriția adecvată și orele la care mâncăm pot face minuni pentru a ne da energie și a ne face să ne simțim mai bine. Alimente cu proteine pentru energie Proteinele sunt alimente care dau energie şi sunt şi foarte utile dacă vreți să scăpați de câteva kilograme în plus.

Acestea pot să fie consumate la micul dejun, deoarece ajută corpul să controleze absorbţia grăsimilor şi a zaharurilor. Ce să mănânci la prânz Măr Nu uita să mănânci un măr la o gustare, deoarece pectina din conţinutul său reglează tranzitul intestinal şi ajută la creşterea nivelului de energie. Strugurii sunt bogaţi în glucoză, fiind potriviţi pentru o gustare după-amiaza, deoarece ajută la o bună concentrare.

dieta de slabire in timpul alaptarii

De asemenea, carbohidraţii uşor digerabili din banană furnizează energia după ce ai făcut sport. Orez Orezul integral este o opţiune excelentă pentru masa de prânz.

Tu stiai ca te pot ajuta cand esti obosit fizic sau psihic? Share this: Apreciază: Apreciere Încarc

El furnizează fosfor, magneziu, seleniu şi vitamina B6. Datorită conţinutului său bogat în mangan, orezul integral protejează organismul de cancer şi diabet zaharat de tip 2. Carne Este de preferat să o consumi la masa de prânz în loc de cină, deoarece carnea necesită peste 5 ore pentru a fi digerată. Paste Trebuie să le alegi pe cele integrale şi să le consumi de preferat la masa de prânz, nicidecum la cină.

Ce să mănânci ca să ai energie?

Ca să le faci mai uşor de digerat, asociază întotdeauna pastele cu legume şi verdeţuri, în loc de carne. Ce să mănânci la cină Lactate Este mai bine să le consumi la cină decât la micul dieta hipolipidica. În special lactatele fermentate sunt de consumat alimente care iti dau energie si slabesti, deoarece ajută la digestie şi vei avea un somn odihnitor. În plus, la cină trebuie să mănânci puţin şi înainte cu 3 ore de culcare pentru a avea un somn liniştit.

Peşte Dacă eşti atentă la ceea ce mănânci şi nu vrei să te îngraşi, peştele asociat cu o salată cu ulei supe ciorbe de slabit măsline extravirgin constituie o cină excelentă.

Pui Carnea de pui nu conţine mult colesterol, se digeră mai uşor decât carnea roşie şi este bogată în fosfor, potasiu, fier şi triptofan. Această substanţă numită triptofan ajută la eliberarea tensiunii şi a stresului, favorizând un somn odihnitor.

alimente care te ajuta sa slabesti

Fructe de mare Sunt delicioase şi constituie o sursă excelentă de proteine, vitamina C, B12, iod şi acizi graşi omega Legume Pot să constituie o garnitură pentru peşte, dar şi consumate ca fel principal.

Este de preferat să le găteşti la cuptor sau la abur pentru a păstra cât mai mulţi nutrienţi esenţiali. Broccoli, dovleceii, morcovii, ţelina, salata, usturoiul şi păstârnacul sunt alegeri excelente pentru cină.