Dieta verde


Dieta cu legume verzi.

Acestea conţin antioxidanţi, vitamine, minerale şi alte substanțe benefice pentru organism. Dieta cu legume verzi îţi îmbunătăţeşte digestia şi accelerează metabolismul în favoarea pierderii în greutate.

dieta verde

Mai mult decât atât, poți să dai jos 5 kilograme în doar 3 zile. Poţi mânca cât de multe legume verzi vrei şi nu trebuie să fii atentă la mărimea porţiilor.

Dieta cu legume verzi. Slăbești 5 kilograme în 3 zile

Nutriţioniştii chiar recomandă o porţie dublă atât timp cât nu consumi pâine, paste şi alte alimente bogate în calorii. Legumele verzi poți să le mănânci doar crude, dieta verde, preparate la aburi sau sub formă de suc.

dieta verde

Pe lângă faptul că te ajută să slăbești, această dietă contribuie şi la curăţarea organismului de toxine. Este recomandat să urmezi această dietă doar timp de 3 zile.

Timp estimat de citire: 3 minute, 19 secunde Daca-ti pui in minte sa dai jos cateva kilograme, fara sa recurgi la gesturi dramatice, dieta verde te poate sprijini in demersul tau. Fara a exclude carnea, lactatele sau pestele, pune accent pe consumul vegetalelor de culoare verde, cum ar fi: salata verde, rucola, spanac, patrunjel, marar, ceapa verde, sparanghel, broccoli, varza de Bruxelles, castraveti, ardei verzi, avocado, varza chinezeasca, bame, fasole verde, dovlecei, anghinare, praz, germeni de lucerna, grau incoltit, mere si pere verzi, kiwi, struguri verzi, lamai verzi etc.

O poţi repeta la anumite interval de timp. Prima zi Mic dejun: o felie de pâine integrală, un ou dieta verde, un castravete; Gustare: un iaurt; Prânz: cartofi dulci la cuptor şi salată de spanac; Gustare: salată verde cu ulei de măsline, suc de lămâie şi brânză; Cină: pui sau curcan la grătar cu salată de rucola şi rodie; A doua zi Mic dejun: fulgi de ovăz cu banană şi lapte de migdale; Gustare: 1 măr verde şi un morcov; Prânz: somon sau păstrăv la grătar şi broccoli fiert; Gustare: o felie de pâine integrală, cremă de brânză şi ardei verde; Cină: fasole verde, cartofi dulci fierţi şi piept de pui la grătar; A treia zi Mic dejun: smoothie verde ţelină apio, spanac, măr verde, dieta verde ; Gustare: un iaurt; Prânz: salată de paste cu roşii cherry, spanac şi tofu; Gustare: o felie de pâine integrală, brânză de capră şi avocado; Cină: piept de pui la grătar, salată de castraveţi cu iaurt şi mărar.

dieta verde