Diete oloproteica, Dieta oloproteică: meniu, alimente permise și interzise, reacții adverse


Dieta Oloproteica – caracterisici, avantaje, efecte secundare

Acasă Ghid Slăbire Diete De Slăbit Dieta Oloproteica — caracterisici, avantaje, efecte secundare Dieta Oloproteica — caracterisici, avantaje, efecte secundare Dieta oloproteica este o dietoterapie de 21 de zile.

Aceasta asigura o pierdere rapida in greutate. Grasimea corporala se reduce, iar daca pasii ulteriori sunt respectati cu strictete, kilogramele pierdute nu vor reveni. Principiile dietei oloproteice sunt: Obtinerea unui echilibru caloric negativ cu o dieta scazuta in calorii. Obtinerea unui echilibru optim de azot prin administrarea de aminoacizi si proteine de inalta calitate, pentru protejarea masa musculara.

  • Cum slăbim
  • Această liposucţie alimentară care ajută oamenii să scape rapid de kilogramele în plus.

Stimularea productiei de corpuri cetonice ca sursa de energie, cu efect euforic, tonic si anorectic. Cea mai buna dieta este, fara indoiala, una cu continut redus de calorii.

Dar studiile efectuate pe diete echilibrate cu continut scazut de calorii au aratat ca acestea nu ofera rezultate pozitive pentru mult timp. Doar persoanele care trebuie sa slabeasca mai putin de 10 kilograme au mai mult succes.

Cert este ca regimul hipocaloric, atunci cand este bine diete oloproteica, ramane sigur si nu prezinta aproape niciun pericol pentru pacienti. Dar uneori este dificil de implementat deoarece: Aceasta dieta nu elimina senzatia de foame — foarte putini pacienti rezista acestei senzatii neplacute si abandondeaza dieta dupa doar cateva saptamani; Aceasta dieta dificila nu ofera rezultate remarcabile rapid — in primele saptamani, greutatea corporala scade foarte putin, iar pierderea lenta in greutate este adesea un factor demotivant pentru un pacient care trebuie sa slabeasca mai mult de 10 kilograme.

Prin urmare, medicul trebuie sa tina cont, atunci cand recomanda aceasta dieta, ca reducerea aportului caloric este aproape intotdeauna insotita de o scadere a necesitatilor metabolice.

  • Dieta oloproteică: meniu, alimente permise și interzise, reacții adverse
  • Dieta oloproteică. Meniul cu care Amalia Năstase a slăbit 12 kilograme
  • Pastile rina diet pareri
  • Google Plus Amalia Năstase 42 de ani a slăbit 20 de kilograme în aproape trei luni şi arată fabulos.

O alternativa propusa este cea a infometarii absolute. Acest regim, care este compus doar din apa consumata dupa bunul plac, si din saruri minerale, duce diete oloproteica o pierdere a masei slabe. Reducerea greutatii are loc in principal la nivelul muschilor striati. Fibrele musculare cardiace fac parte din masa musculara slaba, iar compromiterea lor poate avea conscecinte grave.

dieta oloproteica

Studiile asupra nivelului de azot arata diete oloproteica, prin infometare, un adult care cantareste 70 de kilograme, pierde aproximativ gr diete oloproteica azot pe zi in primele 3 zile, si gr de azot in urmatoarele patru saptamani. Avand in vedere ca un gram de azot corespunde cu 6. Tinand cont si de faptul ca necesarul de proteine creste sub restrictie calorica, se constata ca dupa 10 zile de infometare, pacientul pierde aproximativ kilograme de tesut muscular.

diete oloproteica

Din aceste consderente, multi autori au inceput sa studieze posibilitatea de a gasi o dieta care sa poata oferi un echilibrul caloric negativ, prin minimizarea pierderii masei slabe. InBollinger diete oloproteica incercat sa adauge albumina.

InApfelbaum a adaugat cazeina.

Ce este dieta oloproteica?

InGeunth si Verter au adaugat glucoza cu cazeina. InBairds si Howard au amestecat glucoza cu aminoacizi. Cu toate acestea, inGLBlackburn a dezvoltat VLCD dieta cu continut redus de calorii prin determinarea nevoilor de proteine ale organismului in timpul infometarii.

diete oloproteica

Acesta a aratat cum lipsa caloriilor, cu o absenta aproape completa a hidratilor de carbon, ar putea neutraliza efectul anabolic al insulinei asupra metabolismului grasimilor; de fapt, fara insulinalipogeneza nu este posibila.

De asemenea, Blackburn a aratat ca pericolele infometarii absolute ar putea fi minimizate prin ingerea proteinelor fara hidrati de carbon. In timpul studiilor, Blackburn a codificat cantitatea exacta de proteine care trebuie consumata pentru a proteja masa corporala.

Dieta oloproteică: meniu, alimente permise și interzise, reacții adverse

Astfel, s-a nascut rapid proteina care protejeaza echilibrul azotat si elimina foamea multumita starii de cetoza care o insoteste. Aportul aproape exclusiv de proteine 1.

Aportul redus de carbohidrati stimuleaza lipoliza si ketogeneza, asigura, energie creierului si tesuturilor, protejeaza masa musculara datorita contributiei suplimentelor de aminoacizi cu continut ridicat de proteine biologice. In dietele proteice, lipidele endogene sunt principala sursa de energie.

Dieta oloproteică. Meniul cu care Amalia Năstase a slăbit 12 kilograme

Cu supresia aproape totala a glucidelor, prezente doar in cantitati minime in legumele permise, cum ar fi diete oloproteica, castravetele, fasolea verde, vinetele, salata, broccoli, dovleceii, etc, se obtine o scadere rapida a insulinei. Lipoproteinlipaza hidrolizeaza trigliceridele in acizi grasi si glicerol. Glicerolul este oxidat in ficat in glucoza. Caracteristicile dietei Oloproteice Caracteristicile inovatoare ale dietei Oloproteice sunt: O parte din proteine si aminoacizi sunt directionati catre echilibrul slabim la volan Are o pondere foarte mica de carbohidrati doar cei prezenti in legume sunt permisi ; O pondere foarte mica diete oloproteica lipide sunt permise cantitati mici de ulei de masline extravirgin pentru condimentarea alimentelor ; Permite integrarea precisa a mineralelor, oligoelementelor, vitaminelor, antioxidantilor, alcalinizatorilor si substantelor care favorizeaza catabolismul lipidic.

diete oloproteica

Fazele dietei oloproteice Dieta oloproteica se face in 3 etape, timp in care pacientul trebuie urmarit foarte atent de un nutritionist, care va ajusta fazele in functie de raspunsul pacientului.

Daca recomandarile sunt respectate cu acuratete, atunci greutatea corporala va scadea, iar rezultatele se vor mentine o perioada lunga de timp. Faza de atac Prima faza se caracterizeaza printr-un plan nutritional personalizat, cu o cantitate echilibrata de proteine. Aceasta faza dureaza, in medie, 21 de zile. Faza de tranzitie A doua faza, se caracterizeaza printr-un protocol nutritional cu continut scazut de calorii, cu reintegrarea carbohidratilor.

Scopul este consolidarea rezultatelor obtinute in prima faza. Aeasta faza dureaza, in medie, 10 zile. Faza de mentinere A treia faza se caracterizeaza printr-un protocol nutritional scazut in calorii, modelat in conformitate cu dieta mediteraneana si adaptat nevoilor pacientului.

diete oloproteica

Efectele secundare pot fi atenuate prin intergarea adecvata a mineralelor, probioticelor si fibrelor. Dieta poate prezenta contraindicatii pentru tulburari specifice. Este necesara o vizita la medic inainte de urmarea dietei.