Plan de alimentatie


anda adam dupa ce a slabit regim slabire amalia nastase

January 15, Se spune că mușchii se cresc 30 la sută la sală și 70 la sută în farfurie. Cu alte cuvinte, fără o alimentație corectă, eforturile tale de a face sport cu regularitate s-ar putea să fie inutile. Dacă vrei să îți sculptezi corpul și să crești în plan de alimentatie musculară, acest articol te va învăța cum să realizezi asta, îți va explica principiile care stau în spatele dieta de slabit stockholm și îți va expune câteva dintre miturile legate de o alimentație corectă.

Să începem! Cum să mănânc ca să pun masă musculară? Aceasta este întrebarea pe care oricine și-a adresat-o măcar o dată în viață.

Plan alimentar: cum slăbim

Lucrurile nu sunt atât de complicate pe cât ar putea părea, dar iată care sunt cele mai bune sfaturi pe care le poți primi în acest sens: Nu te aștepta să faci minuni peste noapte — dacă vrei să urmezi o dietă bogată în calorii pentru a-ți crește masa musculară, trebuie să devii conștient de faptul că aceasta trebuie respectată pentru o perioadă foarte lungă de timp, poate chiar pentru toată viața.

Asemenea situației în care ți-ai propus să slăbești, nu există vreo rețetă minune care te va aduce la greutatea ideală cât ai clipi, ci plan de alimentatie degrabă există un mod de viață pe care să ți-l asumi. Înfometarea sau îmbuibarea cu mâncare nu pot decât să îți dea peste cap metabolismul, nicidecum să îți indice plan de alimentatie cântar greutatea la care visai.

Asumă-ți ideea că, înainte de toate, consumi mâncare pentru a-ți hrăni organismul, adică țesuturile, mușchii, oasele și organele, nu pentru a arăta într-un anumit fel. Până să te întrebi dacă mănânci ceea ce trebuie pentru a arăta așa cum îți dorești, întreabă-te dacă mănânci ceea ce e indicat pentru a fi sănătos.

Un plan alimentar corect pentru tine, în raport direct cu stilul de viață pe care îl ai, este cel care nu îți bulversează niciuna dintre funcțiile organismului.

  • Cum sa slabim
  • Ar trebui să te gândeşti de două ori înainte, pentru că planul alimentar adoptat şi renunţările pe care le faci te pot costa mai mult decât crezi.
  • Beautiful slim body choco lite opinie
  • Dieta slabire rapida
  • Alimentaţia sănătoasă este chiar posibilă, dau asigurări medicii nutriţionişti.

Produsele procesate sunt nesănătoase, indiferent dacă vrei să slăbești sau plan de alimentatie să te îngrași. Pur și simplu trebuie să le scoți din ecuație și să le ignori ori de câte ori ești tentat să le consumi, pentru că nu au nicio valoare nutrițională. Dieta unei zile în care mergi la sală va fi diferită de cea a unei zile capsule varza slabit care ai pauză de la exerciții.

Gândește-te la corpul tău ca la un motor de mașină, care, cu cât are de parcurs o distanță mai mare, cu atât va avea nevoie de mai mult combustibil. Tot așa și corpul tău va necesita o cantitate mai mare de calorii pentru o zi în care ți-ai propus să îți lucrezi mușchii într-un antrenament intens.

Mâncatul des, în porții mici sau medii, este de preferat în fața mâncatului rar, în porții uriașe. Acest principiu este valabil indiferent dacă vrei să slăbești sau să îți crești masa musculară. Proteinele plan de alimentatie baza oricărei diete!

dieta pentru slabit 20 kg dieta de slabit urgent

Acestea joacă un rol esențial în dezvoltarea musculară, repararea țesuturilor, dar și în atingerea senzației de sațietate mai curând. Iaurtul grecesc, carnea de curcan, puiul, vita, peștele, ouăle sau pudrele proteice sunt o binecuvântare atunci când vine vorba de o alimentație corespunzătoare, așa că include-le în meniul tău de zi cu zi. Grăsimile sunt absolut necesare. Fără acestea multe dintre funcțiile organismului s-ar deteriora.

Planuri de alimentație

Există, însă, grăsimi bune și grăsimi nocive pentru corpul tău. Nucile, peștele gras, uleiul de măsline, gălbenușul de ou sau avocado fac parte din prima categorie.

Cum să-ți faci un Meniu pentru Masă Musculară - Plan Alimentar

Grăsimile prezente în produsele de fast-food, snacks-uri sau dulciuri procesate sunt cele de care ar trebui, într-adevăr, să te ferești. Și carbohidrații au rolul lor într-o dietă echilibrată. Ba chiar ajută la dezvoltarea masei musculare, iar dacă ăsta este scopul tău în viitorul apropiat, data viitoare pune în coșul de cumpărături și cereale integrale, cartofi albi, orez brun sau sălbatic și orice tip de fasole.

  • Ce este mai bun pentru slabit
  • Nu aveți niciun articol în coșul de cumpărături.
  • Dieta keto en que consiste
  • Dieta pentru slabit cu nutritionist
  • Studiile arată că gălbenușul de ou influențează în mod pozitiv valorile HLD, neavând impact negativ asupra colesterolului total.

Acum, că ai aflat care sunt principiile de bază ale unui plan alimentar sănătos, după care te poți conduce pentru tot restul vieții, îți propunem și un meniu după care să te ghidezi, dacă vrei să îți crești masa musculară. Meniu complet pentru o zi de antrenament Mic-dejun — grame de fulgi de ovăz, o linguriță de unt de arahide, scorțișoară și un îndulcitor natural, omletă din 3 ouă întregi sau o măsură de proteină din zer combinată cu apă Prima gustare — grame de iaurt grecesc sau o porție de carne de vită, 50 grame de mix de nuci Prânz — — grame de pui sau curcan, 2 felii de pâine integrală, muștar, roșie, salată și două felii de brânză slabă, o banană, un măr sau orice fruct de mărime medie dorești Gustare înainte de antrenament — o banană și o măsură de proteină din zer combinată cu apă Gustare plan de alimentatie antrenament — 2 porții de proteină din zer combinate cu aproximativ mililitri de lapte semidegresat Cină — — grame de carne de vită slabă, pește sau curcan, mix de legume sau orice legumă dorești, un cartof dulce de mărime medie sau între grame de orez preparat, salată cu 2 lingurițe de ulei de măsline.

dieta disociata lidia fecioru idealica monica anghel

În total, acest meniu, ideal pentru zilele în care faci pauză de la sală, însumează între și de calorii, dintre care grame de proteine, grame de carbohidrați și 60 grame de grăsimi.

Aceste valori sunt ideale dacă vrei să îți crești masa musculară. În total, acest meniu, ideal pentru plan de alimentatie în care faci pauză de la sală, însumează între și de calorii, dintre care grame de proteine, grame de carbohidrați și 55 grame de grăsimi.

Aceste valori sunt ideale dacă vrei să îți menții greutatea. TOP 5 alimente pentru mușchi de invidiat Dacă vrei să îți crești masa musculară, următoarele alimente te vor ajuta să îți atingi scopul mai simplu, într-un mod sănătos.

Iată ce ar trebui să mănânci cu regularitate: 1. Carne de vită Carnea este cel mai la îndemână aliment atunci când vrei să îți întărești musculatura. Abundând în proteine, vitamina B, zinc, fier și creatină, carnea de vită este cea mai potrivită pentru o alimentație plan de alimentatie. Carne de pui Pieptul de pui este cel mai des întâlnit aliment în dietele ideale pentru masa musculară. Având în compoziția sa proteine și extrem de puține grăsimi, pieptul de pui este excelent și bine cotat în meniurile celor mai cunoscuți culturiști din întreaga lume.

Ouă Probabil cea mai ieftină sursă de proteine, dar și cea care se poate găti în o mulțime de feluri, este oul de găină. În gălbenușul acestuia vei găsi majoritatea nutrienților de care corpul tău are nevoie pentru a crește, printre care și vitaminele A, D și E, dar și colesterol bun.

De preferat este să le servești fierte sau poșate ori în omletă și să eviți cât mai mult să le prăjești. Somon Dintre toți peștii, somonul este cel cu carnea cea mai sănătoasă și mai plină de proteine. Ceai de slabit catena și o sursă bogată în acizi grași Omega 3, somonul te va ajuta nu numai să crești în masa musculară, dar și să limitezi disctrugerile musculare și să anabolizezi aminoacizii în corp.

Nuci Întotdeauna o alegere excelentă pentru o gustare, nucile sunt alimente foarte dense din punct de vedere al caloriilor și nutrienților, deci ține-le întotdeauna aproape. plan de alimentatie

Plan alimentar personal pentru o săptămână

Într-un amestec perfect de proteine cu fibre și grăsimi sănătoase, nucile crude nu îți vor hrăni doar musculatura corpului, ci și plan de alimentatie. Unde mai pui că sunt ideale pentru situațiile în care nu ai timp să îți gătești o masă? Fără a uita de legume, printre care spanac, sfeclă, varză, broccoli, conopidă, roșii, ridichi sau ardei, sau de fructe, precum afinele, zmeura, căpșunele, care trebuie și acestea incluse într-o alimentație care să ajute la creșterea musculară, îți recomandăm să le consumi pe toate echilibrat și să te bucuri de rezultatele așteptate cât mai curând posibil!

Leave a Reply Your email address will not be published.