Plan dieta masa musculara


Ai dreptate. Dar ai fi crezut că încă nu există un astfel de articol în care aceste lucruri sunt rezumate normal, numai dacă uităm câte ceva din rudimente? De acesta dorim să ajutăm cu acest articol. Bazele dietei pentru dezvoltarea în masă, în sfârșit rezumate într-un singur articol!

Cum stii daca mananci suficient?

Dezvoltarea, mai presus de orice De ce crești, când crești? Mulți greșesc prin faptul că nu știu cum trebuie creat în organism un mediu care face posibil dezvoltarea. Doar încep consumarea suplimentelor pentru dezvoltarea masei musculare, și apoi se miră că nu se întâmpălă nimic. De ce? Pentru că trec cu vederea peste cel mai important lucru.

Planuri de alimentație - exemple

Pentru a atinge orice fel de dezvoltare — fie în masă musculară, fie în grăsime — trebuie să consumi mai multe calorii decât îți consumă organismul. Fără faptul asta n-avem despre ce vorbi.

apuretin sau apuretin slim salata verde de slabit

Când începi consumarea suplimentelor pentru dezvoltare lângă o dietă proastă, poți cădea ușor în capcana următoare: mâncarea ȘI suplimentul nici împreună nu oferă excesul de calorii de care ai nevoie pentru dezvoltare. Practic asta înseamnă că puteai să tragi jos în wc banii cheltuiți pe suplimentul pentru masă musculară.

În sens figurativ chiar faci acest lucru. Dacă oferi organismului excesul de calorii, ai făcut primul pas spre dieta pentru masa musculară. Una dintre cele mai importanți, însă acesta nu este de ajuns. Dacă ar fi suficient, ai putea crește în masă și de la untura cu zahăr. Trebuie să fii atent din ce oferi acest plan dieta masa musculara de calorii. Cu asta am și ajuns la capitolul următor!

De la ce cresc mușchii? Dar când nu cresc, de ce n-o fac? Pentru a mări specific masa musculară, trebuie realizați mai mulți factori.

TOP 7 Comidas para GANANCIA MUSCULAR y PERDER GRASA

Imaginează-ți totul ca o construcție! Am folosit acest exemplu în multe locuri, dar îl folosim din nou fiindcă se potrivește foarte bine. De ce ai nevoie pentru o construcție reușită?

Planuri de alimentație

Materiale de construcții, pentru construirea casei. Energie, pentru funcționarea echipamentelor. Echipamentele trebuie întreținute, altfel se strică. Pe lângă acestea mai ai nevoie de un plan, după care se efectuează toată construcția.

Caloriile NU sunt Totul Intr-un Plan Alimentar

Hai să vedem! Deci avem nevoie de materiale de construcții. Pentru dezvoltarea țesutului muscular ai nevoie de proteine.

Chiar daca antrenamentul este extrem de important, iar un program progresiv ce-ti asigura cresteri continue in masa musculara e absolut esential rezultatelor rapide… …fara un plan de alimentatie pentru masa musculara, tot efortul cu exercitiile poate fi degeaba.

Acestea vor fi materialul de construcție. Dacă nu consumi de ajuns din acestea, degeaba ai exces de calorii, nu vei avea din ce să construiești. Deci acesta este primul lucru important: să consumi cantitatea suficientă din materialul de construcție. Discutăm detaliile mai târziu.

Nici cel mai bun mecanism nu funcționează fără energie electrică sau combustibil. Avem nevoie de o cantitate suficientă de energie ca să meargă construcția continuu, fără probleme.

  • Plan Alimentar Crestere Masa Musculara - Meniu de Calorii
  • January 15, Se spune că mușchii se cresc 30 la sută la sală și 70 la sută în farfurie.
  • Pastile de slabit pt barbati
  • Bazele dietei pentru dezvoltare în masă
  • Regim alimentar de 8 saptamani pentru cresterea masei musculare

Nici cu dezvoltarea mușchilor nu este altfel. În organism energia este furnizată de carbohidrați și grăsimi. Dar nu utilizăm echipamentele cu combustibili jalnic să fie acesta făina și zahărulci cu combustibili plan dieta masa musculara bună calitate, care protejează buna-funcționalitate a motoarelor acestea în majoritate să fie carbohidrații complecși.

dieta low carb retete ce mancam dupa sala ca sa slabim

Fără lubrifiere și întreținere echipamentele se strică, sau se uzează mult mai repede. În organism uleiul și întreținerea este oferită de cantitatea și calitatea necesară de micronutrienți. Acestea sunt vitaminele și mineralele. Construcția este un exemplu foarte bun, pentru că și acolo, și în organism pe o perioadă scurtă putem înainta și cu absența acestora, dar pe termen lung cu siguranță nu va funcționa. Desigur, fără acesta nu merge.

Pentru asta avem nevoie de o dietă planificată! Deci pentru creșterea masei musculare vom avea nevoie de proteine, carbohidrați, grăsimi și micronutrienți. Acum ne vom ocupa numai de macronutrienți. Să vină atunci domeniul cel mai sensibil: cantitățile!

de ce slabesc daca mananc ce exercitii sa fac la sala pentru slabit

Alcătuirea dietei pentru creștere în masă musculară Din ce și cât? Un criteriu de bază a dietei pentru dezvoltarea în masă este că trebuie să mănânci mai mult, decât ai mânca de obicei.

Chiar știi sigur acesta? Sau numai crezi că mănânci mult? Acest daca nu mananci paine slabesti este foarte important mai ales pentru cei care se îngrașă cu greu, pentru ectomorfi: pentru ei chiar de multe ori trebuie forțat să mănânce, dacă într-adevăr doresc o dietă efectivă pentru dezvoltarea în masă.

Calorii sau macronutrienți? Ce să număr? Întrebare eternă.

slabire monica pop masaj de slabit pareri

Noi suntem pe partea macronutrienților, din mai multe motive. În primul rând, dacă creezi cantitatea necesară de macronutrienți, poți crede că îți va ieși cantitatea necesară de calorii. Dar este cu mult mai important, cum ai putut citi și în capitolul întâi, că nu este de ajuns numărul de calorii ca să creezi o dietă normală pentru dezvoltare. O dietă poate să fie proastă și dacă consumi cantitatea necesară de calorii. Plan dieta masa musculara acesta este valabil și la dieta pentru slăbire: deficitul de calorii este un element necesar pentru o dietă, dar nu este suficient dacă vrei să atingi o slăbire de calitate.

Dar despre asta nu aici vom vorbi. Însă acest lucru are și un dezavantaj: cu siguranță trebuie să calculăm puțin. Trebuie să știi câte proteine, carbohidrați și grăsimi consumi într-o zi.

  • Planuri de alimentație
  • Руке у мистера Танкадо было кольцо.
  • Slabeste 15 kg in 2 saptamani

Trebuie să știi ce și cât conțin alimentele consumate de tine. Din fericire în Tabelul de Calorii Dieta hipolipidica al alimentelor poți găsi compoziția multor alimente, și ai la dispoziție și un planificator de dietă.

În mod evident calcularea caloriilor consumate este mult mai ușor, dar crede-ne că de departe nu este atât de adecvat! De exemplu o dietă pentru dezvoltare în masă trebuie să conțină ideal g de proteine lângă o greutate corporală de 60 de kg. Bineînțeles că unele mici diferențe sunt permise, dar mai degrabă să fie mai mult, decât mai puțin.

Ca și sursă de proteine considerăm a fi cel mai bun proteina de origină animală. Carnea slabă, peștele, unele produse din lapte degresat de ex. Proteinele vegetale se utilizează mai rău, astfel au un rol secundar într-o dietă de culturist dar să nu ne limităm la culturiști, în fiecare sport proteinele de origină animală aduc mai multe beneficii.

Urmând exemplul de 60kg cele g de proteine de ex.

Bazele unui regim alimentar pentru crestere musculara

Uneori eticheta scrie mai mult, dar recomandăm întotdeauna rotunjirea în jos, drept cantitatea necesară să iasă la sigur. Asta însă nu înseamnă că trebuie să mănânci numai piept de pui. Cu cât mai variat îți formezi consumul zilnic de proteine, cu atât mai bun! Surse de carbohidrați, adică energia necesară Aici urmează faptul că nu este o cantitate anume de carbohidrați în dieta pentru dezvoltare în masă pentru toată lumea.

Pentru cel care se îngrașă ușor este de ajuns și puțin, pentru cel care obține masa cu greu poate avea nevoie de cantitate enormă pentru creștere. Cum putem forma atunci o regulă generală? Nu putem.