Program fitness slabit. Top 5 Antrenamente pentru Slabit - Cele mai Bune Programe


Cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati — care este cel mai eficient antrenament pentru slabit?

program fitness slabit dieta irina reisler 13 zile

Sa facem cunostinta cu cei 3 concurenti: HIIT, sau High Intensity Interval Training, este o tehnica de antrenament cardio si consta in alternarea intervalelor de antrenament de intensitate redusa si controlata, cu cele de intensitate sporita. Perioadele de antrenament de intensitate mare sunt foarte eficiente pentru arderea grasimilor, iar combinate cu cele de intensitate redusa permit recuperarea organismului.

Program de antrenamente video acasa + sala, cu sau fara echipament de culturism

Antrenamentul cardio consta intr-o serie de exercitii fizice ale caror scop este de a fortifica aceeasta legatura. Ele se desfasoara pe o perioada program fitness slabit mare de timp si fac inima sa bata cu putere.

program fitness slabit dieta de slabire rapida

Acest lucru sporeste circulatia sanguina pentru a furniza program fitness slabit optime de nutrienti si oxigen fiecarei celula a corpului. Nu are importanta ce exercitii sau forma de antrenament alegi: alergatulmersul pe bicicletadansul, tenisul, atata timp cat iti pune sangele in miscare. Pentru a ne mentine tonsului, elasticitatea, un echilibru bun chiar si pe masura ce inaintam in varsta, antrenamentul cu greutati ar trebuie sa fie nelipsit din orice plan de exercitii.

Stiinta a investigat prin diferite studii si cercetari gradul de eficienta a acestor forme de antrenament. Dar, inainte de a ne grabi sa tragem concluziile, este important sa stabilim ca antrenament nu este totul in lupta program fitness slabit kilogramele in plus!

Diversifică rutina de antrenament

Daca vrei sa ajungi la greutatea ideala, cel mai important pas este sa adopti o dieta in concordanta cu acest obiectiv. Cu alte cuvinte, este necesar sa adopti o alimentatie sanatoasa!

Antrenamentele vin sa completeze eforturile de pierdere in greutate. Asadar, daca vrei rezultate cat mai rapide, trebuie sa stii care dintre cele 3 forme de antrenament este mai eficienta sau mai potrivita obiectivelor tale: 1. Cardio Antrenamentul cardio este foarte accesibil si eficient atunci cand vine vorba de slabit.

Conditia este sa creezi un deficit caloric.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Acest lucru presupune sa topesti mai multe calorii decat consumi. Pentru a desfasura un antrenament cardio nu ai nevoie de cunostinte vaste in materie de fitness. Alergatul, de pilda, in aer liber sau pe banda de fitness, este suficient.

Daca ceea ce-ti doresti nu este doar sa pierzi in greutate, ci sa fii in forma, antrenamentul cardio nu este nici pe departe program fitness slabit mai eficienta forma de antrenament. Consumul de energie post antrenament este destul de mic, in cazul antrenamentelor cardio.

  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată bărbaților pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă!
  • Ramat cu banda elastica - 20 repetari 5.

Acest lucru inseamna ca vei arde un numar mare de calorii in timp ce te antrenezi si foarte putine calorii dupa incheierea antrenamentului. In plus, este mai usor decat iti imaginezi sa mananci caloriile topite dupa un dieta c 14 cardio.

Sa zicem ca topesti in jur de de calorii dupa 30 de minute de alergare.

Un iaurt, cateva nuci si seminte si un fruct vor fi suficiente pentru a acoperi caloriile consumate. Asta nu inseamna ca nu ar trebui sa mananci dupa antrenament.

Dar aceasta forma de exercitiu nu topeste atat de multe calorii pe cat si-ar dori cei mai multi dintre noi.

Proteine masa musculara

Da, intr-adevar, energia consumata in timpul antrenamentului cardio sprijina eforturile de pierdere in greutate. Cu toate acestea, scopul tau, cu siguranta nu este sa topesti calorii, ci sa elimini surplusul de grasime.

program fitness slabit cat slabesti cu 1000 calorii pe zi

Iar daca mananci mai mult decat necesar, nu are importanta cat de mult cardio faci. Nu vei obtinute niciodata rezultatele dorite.

Care este cel mai eficient antrenament pentru slabit - cardio, HIIT sau antrenamentul cu greutati?

De ce? In timpul unui astfel de antrenament organismul atinge consumul maxim de oxigen intr-o perioada foarte scurta de timp. Pentru ca efortul depus este unul mare, muschii lucreaza la capacitatea lor maxima. In astfel de conditii, corpul va avea nevoie de mai mult oxigen, iar acest lucru va creste perioada de ardere a grasimilor cu pana la 48 de ore dupa finalizarea antrenamentului.

Aranjarea Antrenamentelor pentru Slabire de-a Lungul Saptamanii

Un studiu desfasurat la o universitate din Scotia a urmarit progresul a 45 de femei supraponderale timp de 15 saptamani. Subiectii au fost impartiti in doua grupe, unul dintre ele a desfasurat antrenamente HIIT de 20 de minute, iar altul antrenamente cardio de 40 de minute la intensitate constanta. La finalul studiului, cercetatorii au descoperit ca femeile care au desfasurat antrenamente HIIT au pierdut din masa de grasime de 3 ori mai mult decat cele care au desfasurat antrenamente cardio.

program fitness slabit dieta indiana in 7 zile

Si, foarte interesant, antrenamentele HIIT au dus la o pierdere semnificativa in greutate din regiunea picioarelor si posteriorului. Balanta inclina, asadar, de slabesti daca sari coarda antrenamentelor HIIT: de 3 ori mai multa pierdere din masa de grasime, in jumatate din timp.

Urmărește să îți îmbunătățești sănătatea

Dezavantajul acestor tipuri de antrenamente il reprezeinta durata indelungata de recuperare necesara organismului si faptul ca nu poate fi executat pe o durata de timp mai mare de 20 de minute, decat cu eforturi foarte mari. Antrenamentul cu greutati Sa recapitulam: cardio te ajuta sa topesti un numar semnificativ de calorii, insa HIIT te ajuta sa topesti un numar mai mare de calorii, in timpul si dupa antrenament.

  1. Rutină de antrenament pentru slăbit - Myprotein
  2. Top 5 Antrenamente pentru Slabit - Cele mai Bune Programe
  3. Program slabit acasa
  4. Ambele detaliaza pas-cu-pas pe zile cele mai bune antrenamente metabolice de forta si sunt dovedite sa functioneze excelent pentru sute de barbati si femei din toata tara.
  5. Centura de slabit cu incalzire

Asadar, care este rolul antrenamentului cu greutati? O cercetare in domeniu a supravegheat 3 categorii de persoane care urmau un regim alimentar pentru slabit: un grup nepracticant de fitness, un grup practicant de aerobic si un altul practicant de aerobic si antrenamente cu greutati.

Toti subiectii au pierdut in greutate 10 kg, insa cei care ridicau greutati au mai pierdut inca 3 kg din masa de grasime. De asemenea, atunci cand ridici greutati topesti caloriile mai eficient.

Te-ai abonat cu succes!

Un circuit de numai 8 miscari consumapana la de calorii. Antrenamentul cu greutati, atunci cand este combinat cu cele doua, este reteta succesului. Dar, care sunt cele mai indicate exercitii pentru antrenamentul cu greutati atunci cand se vizeaza pierderea in greutate. Ei bine, specialistii sunt de parere ca cea mai buna alegere sunt exercitiile care solicita cat mai multi muschi.

Pentru a obține rezultate vizibile, urmați ghidul!

Cu alte cuvinte, exercitiile de baza: genuflexiuni, fandari, burpees, flotari etc.